מעבדות בקטוכם – ניטור טמפרטורה ולחות

Pointer IoT לשמירה על תנאים סביבתיים מדוייקים בהובלת ואחסנת דגימות

חיישני הטמפרטורה והלחות של פוינטר כחלק מפתרון ה- IoT מאפשרים ניטור ושמירה על איכות ובטיחות המוצרים הנבדקים במעבדה ועמידה בדרישות התקנים של משרד הבריאות.

פתרון

IoT

סגמנט

מזון, חקלאות

עובד מעבדה

אודות החברה

לוגו בקטוכם

בקטוכם פועלת כמעבדה עצמאית מאז שנת 1977 ונחשבת לאחת המעבדות המובילות בישראל. המעבדה מספקת שרותי בדיקה אנליטיים וביולוגיים מתקדמים בתחומי המיקרוביולוגיה והכימיה, וזאת למגוון גופים ועסקים בענפי המזון, המים, איכות הסביבה, החקלאות והרפואה. בנוסף, מעבדת בקטוכם מספקת גם שירותי דיגום, ייעוץ ומו"פ מקיפים.

האתגר

מעבדת בקטוכם פועלת במגוון תחומים בהם היא מבצעת בדיקות איכות, בטיחות ויעילות לדגימות מוצרים. המעבדה נדרשת לשמור על תנאים סביבתיים מדויקים בהובלה ואחסנה של אותן דגימות, ולכן חיפשה פתרון טכנולוגי מתקדם לניטור טמפרטורה ולחות לציוד המעבדה, שישמור על איכות התוצרים ויעמוד בדרישות התקנים של משרד הבריאות. וכאן פוינטר נכנסה לתמונה עם טכנולוגיית Pointer IoT.

הפתרון

פוינטר הבינה מיד כי מערכת Pointer IoT תעמוד בדרישותיה של המעבדה. מדובר במערכת אלחוטית חכמה המושתתת על תקשורת סלולרית בטכנולוגיית GPRS / GPS , הכוללת חיישנים דיגיטליים ורכזת בתקשורת סלולארית המספקת מידע, ניטור, בקרה ומיקום בזמן אמת. המערכת מספקת פתרונות למגוון תחומים: לוגיסטיקה, אחסנה והובלה מבוקרים, תעשיית הפארמה, קנאביס רפואי, תעשיות המזון, החקלאות ועוד, ועל כן ענתה על כל ציפיות המעבדה.

בתהליך מוקפד של מיפוי והתקנה, מעבדת בקטוכם רושתה בחיישנים אלחוטיים בכל האזורים הקריטיים לשמירה על בטיחות ואיכות הדוגמיות. החיישנים משדרים באמצעות טכנולוגיית Bluetooth Low Energy, והם בעלי רגישות גבוהה במיוחד לניטור רמות טמפרטורה, לחות, תזוזה, נפילה, מגנטיות, לחץ, חשיפה לאור ותנועה. בנוסף פוינטר שילבה חיישנים אנלוגיים למדידת טמפרטורות קיצון של מינוס 80 מעלות.

יתרונה המובהק של המערכת הוא לא רק ברמות הדיוק שלה אלא באופן העברת המידע לתוכנת IoT ולידית המותאמת לדרישות הרגולטוריות והתקנים המחמירים של משרד הבריאות, כולל:

  FDA21 CFR Part11, EU Annex 11 GAMP5 ועמידה בנוהל 126 של משרד הבריאות   המידע המתקבל זמין גם במחשב וגם באפליקציה בנייד.

עובד מעבדה

תוצאות ומסקנות

פוינטר תומכת בפעילות של מעבדת בקטוכם מזה שנים, כאשר מערכת Pointer IoT חוזרת ונבחרת מחדש לניטור הטמפרטורה של דגימות המאוחסנות במקררים, מקפיאים, חדרי קירור, אינקובטורים ותנורים. איכות ובטיחות המוצרים נשמרת, והלקוחות יכולים ליהנות ממוצרים מאושרים לשימוש ומסביבה בטוחה יותר.

עוד לקוחות מרוצים

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות