פוינטר מאפשרת לבעלי רכב חשמלי מעקב און ליין על הטווח הנותר ומצב טעינת הסוללה באמצעות הנייד, בכל זמן ומכל מקום

פורסם ב:
פוינטר EV

שוק הרכב נמצא בתהליך מואץ של חדירה ודורש התמודדות עם אתגרים חדשים – במיוחד סביב נושא הסוללה והטווח.

המעבר לרכבים חשמליים נעשה נפוץ ברחבי העולם במהלך השנים האחרונות: בתחומי הרכב המסחרי, הציבורי והפרטי. זה לא מפתיע בהתחשב בסבירות ובקיימות שלהם בהשוואה לרכבים עם מנוע בעירה פנימית. רכבים חשמליים חוסכים בעלויות התפעול מכיוון שאינם דורשים תקציב דלק.לאור העובדה שאין צורך במנוע בערה פנימית, עלות התחזוקה שלהם נמוכה משמעותית. הפחתת הפליטות, זיהום והרעש והעובדה שניתן להפעיל אותם בקלות ממקורות אנרגיה ירוקים מקומיים ומתחדשים, הופכת רכבים אלו לידידותיים לסביבה.

יעדי סביבה וקיימות הם אלו המניעים את התמיכה במדיניות הרכב החשמלי בכל רמות הממשל והופכים אותה לפתרון המבטיח ביותר לקראת מעבר למערכות תחבורה בנות קיימא. עם זאת, רכב חשמלי מציב מספר אתגרים למשתמש בעיקר בצד נתוני הסוללה ובכלל זה טווח הנסיעה של הרכב (חרדת הטווח), עמדות טעינה, סטטוס טעינה, תכנון מסלול חכם, נסיעות ספונטניות ועוד.

בפוינטר מבינים שכדי לאפשר שימוש יעיל ואמין ברכבים חשמליים, יש להצטייד במערך של אמצעים טלמטיים ספציפיות כדי לטפל בבעיות כמו ניהול סוללות וטעינה, דיוק של טווח הנסיעה הנותר ואיתור עמדות טעינה. החברה פיתחה שיטה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים איתה ניתן לגשת לנתוני הרכב, זאת על ידי התקנת יחידת ניטור דיאגנוסטיקה מתקדמת ה- CAN  עם מתאם השראתי הקורא את נתוני מחשב הרכב בזמן אמת.

באמצעות יחידת הדיאגנוסטיקה CAN, מנהלי ציי רכב יוכלו לדעת בכל רגע נתון מה מצב הטעינה של כל אחד מהרכבים בצי, זמן הטעינה הצפוי, ואף לספק לנהגים את הכלים לדעת מתי ואיפה ניתן לטעון את רכבם החשמלי. יחידת הדיאגנוסטיקה זמינה גם ללקוח הפרטי עם כלל הפיצ'רים שלה.

יחידת הניטור מאפשרת קבלת תובנות מרחוק על רכבים חשמליים כולל אפליקציה המספקת סיוע מלא ומקיף למנהלי ציי רכב, נהגי רכבים או חברות רכב, באמצעות הפונקציות הבאות:

  • ניטור רמת הסוללה ומצב טעינה בזמן אמת
  • חיווי זמן טעינה שנותר בכל עת
  • ציון טווח נסיעה/מרחק שנותר
  • מתן מיקום של עמדות טעינה זמינות/סמוכות כולל ניווט
  • ניטור צריכת האנרגיה
  • ניטור תקינות הסוללה
  • מידע על איזה רכב מחובר לאיזה עמדת הטענה
  • תובנות לגבי שעות מומלצות לטעינה על מנת לחסוך בעלויות

בזכות המידע המקיף וקבלת נתונים אונליין ישירות לטלפון הנייד, הנהגים יכולים לנהל את זמנם באופן מיטבי: לדעת מה זמן הטעינה המוערך, בכמה אחוזים הוטענה הסוללה, טווח הנסיעה שנותר לרכב ועוד. זו הגדולה של המערכת של פוינטר המאפשרת רמת התייעלות גבוהה, חיסכון בזמן יקר ונהיגה בראש שקט וללא דאגות.

פתרון ה-EV של Pointer נבחר על ידי חברת קבוצת דוד לובינסקי לספק ניטור והצגת נתוני אבחון בזמן אמת, פרמטרים קריטיים הקשורים לסוללה ושירותים מבוססי מיקום הן ליבואן הרכב והן למשתמש הקצה. הנתונים מוצגים בתוכנת ניהול צי ליבואני הרכב, ובאפליקציה הסלולרית למשתמש הקצה.

Pointer  מקבוצת Power Fleet הינה חברה אמריקאית בינלאומית המתמחה בפיתוח מגוון רחב של פתרונות מתקדמים לעולם הרכב והנהג, שירותים מבוססי מיקום ושירותי IoT.

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות