דיווח מהשטח 3/9/2018

פורסם ב:
Mitsubishi_Hunter_030918

במקביל לפתיחת שנת הלימודים, כמה שיעורים חשובים הועברו גם בתחום גניבות הרכב. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 06:18 בבוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג Mitsubishi Hunter.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור כפר סבא.

עם קבלת החיווי, מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לאזור.

בינתיים, על מסכי המוקד, יחידת האיתור התריעה על ניתוק והפסיקה להיקלט, כנראה שנמצאה ונוטרלה. צוותי האכיפה של פוינטר שוגרו לסריקות באזור בו נראה הרכב לאחרונה. לחסימות בכבישים ראשיים, כפרי המשולש, צירי גנבים ומחסומי קו התפר.

אחד מצוותי האכיפה שהיה בכניסה לכפר קאסם זיהה את הרכב יוצא בנסיעה מאזור כפר קאסם.החל מרדף אחר הרכב שנסע במהירות מזרחה.

במחלף אורנית הרכב ירד והחל לחזור לכיוון מערב ופנה לכביש שש צפון. בתחנת הדלק אלון על כביש 6 הרכב נכנס למטע זיתים וירד לשטח חקלאי.

שם המרדף המשיך עד שהרכב נעצר סמוך למושב אחיטוב והנהג פרק וברח רגלית.

כוחות משטרה כולל מסוק הגיעו למקום והחלו בסריקות אחר הגנב.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Mitsubishi_Hunter_030918

MitsubishiHunter_030918


 

יום שישי, שעה 04:18 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים ומייד אח"כ ניתוק יחידת האיתור מרכב מסוג Mazda 6. מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה באזור מושב עין ורד בשרון.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם רב"ש עין ורד עדכן אותו בפרטי האירוע והעביר לו את מיקום הרכב האחרון. כל הגורמים הוזנקו למקום בכדי להתחיל בסריקות ובחיפושים אחר הרכב. בתוך מספר דק הרכב אותר ונתפס חונה ברחוב סמוך למקום חנייתו האחרון.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Mazda6_030918

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות