דיווח מהשטח 16.7.18

פורסם ב:
Mitsubishi Pajero 160718

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שני, שעה 04:23 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של של הפעלת גלאים ברכב מסוג  Mitsubishi Pajero . מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור מודיעין.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולצוותי אכיפה פוינטר.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוחה. הלקוחה, שהופתעה לקבל את השיחה באמצע הלילה קמה ממיטתה וגילתה כי ביתה נפרץ  בזמן שישנה וכי מפתחות הרכב חסרים.  הלקוחה יצאה במהירות לכיוון הרכב שהיה עדיין במקומו ומבלי לדעת הפריעה לעבודתם של שני גנבים שהיו בתוך הרכב. הגנבים נבהלו ונמלטו במהירות מהמקום מבלי שהצליחו להניע את הרכב. בתוך כמה דקות, צוות אכיפה של פוינטר הגיע למקום יחד עם ניידת משטרה . הלקוחה מסרה כי כשהגיעה לרכב ראתה שהוא פתוח והגנבים מנסים ללא הצלחה להניע את הרכב.

גניבת הרכב סוכלה ע"י מערכת פוינטר. המשך טיפול הועבר למשטרה.

Mitsubishi Pajero 160718


 

יום שישי, שעה 20:45 בערב,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר דיווח על רכב מסוג Isuzu D-MAX   אשר נגנב מאזור רמלה.

לרכב נשלח תשאול יזום לקבלת מיקום שנקלט במסכי פוינטר כשהוא בתנועה בתוך העיר רמלה.

משיחה עם הלקוח התברר כי הוא עצר את הרכב  לצד המדרכה ויצא מהרכב בזמן שהרכב נשאר מונע. ואלמוני ניצל את ההזדמנות, נכנס במהירות לרכב וברח.

עם קבלת הדיווח מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. נשלח תשאול יזום לרכב לקבלת מיקום שהתקבל במרכז העיר רמלה

מוקד מבצעי פוינטר העביר דיווח למשטרה. צוות אכיפה הוקפץ לאזור האירוע.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את הכוחות בשטח לעבר הרכב שהחל להתקדם לעבר היציאה מהעיר. תוך זמן קצר אותר הרכב ונתפס. חשוד אחד שנתפס נוהג ברכב נתפס ונעצר. המשך טיפול הועבר למשטרה.

Isuzu D-MAX 160718

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות