דיווח מהשטח 13.5.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שני, שעה 22:28 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג Mazda CX-5.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד פוינטר היה באזור תל מונד.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחוסמים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכון בפרטי המצב. הלקוח המופתע יצא מייד לבדוק את הרכב והבריח את הגנבים שהבחינו בו ונמלטו מהמקום. בתוך כמה דקות צוות של פוינטר הגיע למקום וחבר אל הלקוח.

הרכב היה פרוץ. חלון משולש אחורי שמאלי שבור דבר אשר מעיד על התחברות לשקע אופציות OBD  והכנת מפתח מותאם נזק התגלה בתוך הרכב.

מערכת פוינטר סיכלה את גניבת הרכב. המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום שלישי, שעה 03:57 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג Peugeot Partner.

מיקום הרכב שהתקבל במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בבאר שבע.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל, במוקד המבצעי נעשו מספר נסיונות ליצור קשר עם הלקוח לעדכון בפרטי מצב אך ללא הצלחה.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את כוחות האכיפה למיקום הרכב ובתוך מספר דקות מסרו כי סוכל ניסיון גניבת הרכב. הצוות שהגיע הבריח את הגנבים מהמקום והם לא הספיקו להשלים את מלאכתם.

יש נזק בתא הנהג וחלון אחורי שבור.

נסיון הגניבה סוכל. המשך טיפול הועבר למשטרה.

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות