התנהגות נהג

ניטור התנהגות נהג בזמן אמת

התנהגות נהג

מערכות פוינטר מאפשרות לקבל אינדיקציות של התנהגות נהג ברכב על מנת למשב את צורת הנהיגה ולהוביל לשיפור בבטיחות הנהיגה והצי. המערכת פותחה על מנת לתת מענה לציי רכב ולקוחות פרטיים  ומהווה את חזית הטכנולוגיה בכל הקשור לשליטה ובקרה בשלושה אספקטים מרכזיים: הבטיחותי, האקולוגי והחסכוני.
המערכת מצוידת במשדר  GPS הפועל בתקשורת סלולארית וכולל חיישן תאוצה תלת ממד חכם – אקסלרומטר, אלו למדוד ולדווח על אירועים חריגים בזמן הנהיגה  כגון: מהירות, בלימה, האצה ואירועי תאונה.
על מנת לרתום את הנהגים לשיפור נהיגה, המידע אודות אירועים חריגים מתועד ומוצג לנהג הרכב על גבי אפליקצית IPointer בסמארטפון באופן שוטף. בנוסף מוצג לנהג ציון בטיחות וציון חיסכון בשילוב המגמה על ציר הזמן.
המידע נאגר ומוצג למנהל הצי בתוכנת BI בחיתוכים שונים ברמת רכב ואו נהג, ומאפשר לנתח דפוסי יעילות של הצי, דפוסי נהיגה בטווח הקצר ובטווח הארוך

 

התנהגות נהג

שיפור בטיחות ויעילות

המערכת מדריכה ומחנכת את הנהג לנהיגה נכונה, ומאפשרות לנהג קבלת משוב בתום כל נסיעה.
המערכת ערוכה לדווח על האירועים הבאים: מהירות, בלימה, האצה. בנוסף, המערכת מאפשרת זיהוי וקבלת חיווי בזמן אמת של אירוע תאונה באופן אוטומטי. הדיווח מועבר למוקד חירום 24/7 ומאפשר מתן מענה יעיל ומהיר בשטח.

מערכת BI

הנתונים הנדגמים נאספים ומוצגים במערכת BI ייעודית המאפשרת למנהל הצי ללמוד על התנהגות הצי והנהגים בחיתוכים מגוונים, לזהות מגמות בטווח הקצר ובטווח הארוך למשב נהגים ולחנך לנהיגה בטוחה ועילה יותר.
בנוסף ניתן להפיק תעודה הערכה תקופתית לנהגים המציגה את השיפור בצורת הנהיגה כתמריץ חיובי לנהיגה בטוחה ונכונה.

תגובה מהירה בזמן תאונה

המערכת משלבת חיישן תאוצה המאפשר לקבל אינדיקציה במקרה של תאונה . המערכת מאפשרת זיהוי וקבלת חיווי בזמן אמת באירועי תאונה באופן אוטומטי כאשר הדיווח מועבר למוקד חירום 24/7 ומאפשר מתן מענה יעיל ומהיר בשטח.

ניהול ציי רכב

מכלול השירותים המתקדמים של פוינטר  לצד השירות חסר הפשרות הופכים אותה למובילה בתחום השירותים לניהול מתקדם של ציי רכב.
אנו מציעים למנהלי ציי רכב את הכלים החדשניים והיעילים מסוגם ואת האפשרות להפוך את ניהול הצי ליעיל, מתקדם, בטוח וחסכוני יותר מתמיד.

למידע נוסף

אפליקציית iPointer

אפליקציית iPointer הנה אפליקציה ייחודית המאפשרת לבעל הרכב לקבל מידע מבוסס מיקום על הרכב בכל זמן ישירות לטלפון הנייד שלו. מגוון השירותים והמידע אותה מספקת האפליקציה נועדה לספק מעטפת רחבה של אינפורמציה לבעל הרכב בכל מקום ובכל זמן ולהעניק שקט נפשי סביב השעון באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

למידע נוסף

Pointer רמה אחרת של טכנולוגיה

פוינטר מעניקה ללקוחותיה פתרונות מתקדמים לניהול נכון ויעיל, בטיחות גבוהה וחיסכון בעלויות גם בעולם הרכב וגם בעולם הIoT , בתחומי המזון והפארמה. המערכות לאיתור ומיגון כלי רכב וחיישני הבקרה לניטור טמפרטורה ולחות, הם מהמתקדמים מסוגם בשוק ומצביעים על הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והקפדה בלתי מתפשרת על איכות המוצר. הצטרפו לפוינטר וגם אתם תוכלו ליהנות משילוב מנצח של טכנולוגיה איכותית, מקצועיות ושירות מצוין.

לקבלת שירות
בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות