ניהול ציי רכב

כלים חדשניים לניהול צי רכב באופן יעיל, חסכוני ובטיחותי

ניהול ציי רכב

מערכת ניהול ציי הרכב של פוינטר הינה פלטפורמת שירותים מתקדמת המציעה את הכלים החדשניים והיעילים מסוגם בתחום. המערכת פותחה עבור מנהלי ציי רכב מקצועיים, השואפים לשפר את יעילות הצי, להפחית עלויות, ולנהל את בטיחות הצי.
מנהל הצי יכול באמצעות המערכת לייעל ולהאריך את חיי צי הרכב וזאת על ידי ניהול תחזוקה מונעת, התרעה על שימוש לרעה ברכב ואף שיפור הרגלי הנהיגה של נהגי הרכבים.
כיום, ניהול צי רכב מורכב ממערכות ויישומים נפרדים, ביניהם: ERP ושילוח, תכנון צי, ניטור משימה, סדרן משימות, ניהול ותחזוקת תזמון ושירות רכב, מערכות תדלוק וחיובים.
המגוון והפיזור של מערכות אלה יוצרים מורכבות בניהול הצי וגורמים לבזבוז זמן ומשאבים. מערכות ניהול הצי של Pointer פותחו מתוך מחשבה להפשטה והנגשה של הצרכים השונים של מנהל הצי תוך מתן יכולת ניהול שליטה ובקרה.

fleet-white-commercial-van

מיגון איתור והשבת רכב גנוב

מערכות פוינטר מאושרות בכלל חברות הביטוח לצרכי מיגון איתור והשבת רכב גנוב. כלל המערכות היברידיות ומבוססות על שלוש טכנולוגיות מיקום – GPS, RF, CELL ID וכוללות רכיב לזיהוי שיבוש סלולר – שיטת הגניבה הנפוצה היום.
עם קבלת המידע נשלחת התרעה למוקד המבצעי של פוינטר לצורך פעילות לסיכול הגניבה.

ניהול צי הרכב מכל מקום ובכל זמן

מערכת אינטרנטית (web based interface) המאפשרת צפייה מכל מחשב וטלפון חכם, מכל מקום בארץ ובעולם, על ידי מספר משתמשים, בשילוב משדר GPS המותקן ברכב ומשדר בזמן אמת מגוון רחב של פרמטרים מהרכב לשרת המידע המרכזי ותוכנת ניהול הצי. מערכת ניהול הצי נתמכת באפליקציה ייעודית אשר מאפשרת שליטה, מעקב וביצוע פעולות, באמצעות הטלפון החכם, בכל רגע, גם מחוץ למשרד.

שילוב המערכת עם מחשב ניהול מנוע ל CAN bus

שילוב המערכת מאפשר קבלת נתונים ואינדיקציות ממחשב הרכב כגון: התרעות חום מנוע, סל"ד חריג, גניבת דלק ועוד; התרעות ניהוליות כמו ק"מ מצטברים, צריכות דלק ממוצעות, חריגה ממהירויות, וכמו כן הפקת דוחות נהגים ורכבים, פעילות יומית. כל זאת משולב מערכת BI ליצירת מידע חיוני לנהג ומנהל הצי.

Pointer Cellotrack

מערכת איתור ומיגון למשאבים ניידים ונייחים כגון נגררים ומכולות ללא צורך במקור מתח קבוע.
המערכת מורכבת ממשדר עצמאי חדשני הפועל בטכנולוגיה המבטיחה איכון מדויק וזמין בכל מקום ובכל זמן, בשילוב תקשורת סלולארית. שילוב זה מבטיח איכון מדויק וזמין בכל מקום ובכל זמן.
יתרונה של המערכת נעוץ ביכולתה לתפקד לאורך זמן בצורה עצמאית. יכולת זאת נובעת מהתקנת משדר הכולל סוללה עמידה המבטיחה זמן עבודה ארוך מהרגיל ואינו מצריך חיבור למתח חשמל קבוע.

למידע נוסף

Pointer THM חומרים מסוכנים

Pointer THM מערכת בטוחה להובלת חומרים מסוכנים. הובלת חומרים מסוכנים מצריכה לוגיסטיקה מורכבת אשר מטרתה להבטיח בראש ובראשונה את נושא הבטיחות והטיפול בתקלות.
על מנת לסייע לגופים המובילים חומרים מסוכנים להתמודד עם אתגרי הבטיחות, פיתחה Pointer את מערכת THM אשר תוכננה להיות חוליה מרכזית בשרשרת נהלי וכלי האבטחה בהובלה.

למידע נוסף

מערכת נתיבים

מערכת נתיבים היא מערכת לניהול נסיעות מאושרות (ויזות).
חברת Pointer הנה ספקית מורשית של מערכת הביטחון בתחומי ההובלות וההיסעים. מתוקף פעילות זו Pointer מספקת לנותני שירות ההיסעים המורשים פתרון יעיל ומתקדם לחיבור למערכת נתיבים לצורך ניהול ממוחשב של הנסיעות המאושרות (ויזות) ממילוי פרטים, דרך קבלת אישור ביצוע ועד אישור לתשלום. הנתונים מועברים לאחד משני הספקים שנבחרו לצורך כך על ידי משרד הביטחון.

 

למידע נוסף

Pointer Log – יומן רכב ממוחשב

Pointer Log הינה מערכת מתקדמת לניהול ופילוח סוגי נסיעות, המבחינה בין נסיעות פרטיות לנסיעות עסקיות ברכב המתעדת באופן ממוכן ומדויק את הנתונים.
אבחנה בין סוגי הנסיעות השונים המבוצעים ברכב.

למידע נוסף

מערכות איתור ניידות

מערכות איתור ניידות ללא מקור מתח.
מערכת איתור למשאבים ניידים ללא מקור מתח קבוע, כגון מכולות, כוורות דבורים, אנשים ועוד.

למידע נוסף

Pointer Watch

Pointer Watch מערכת למניעת שכחת ילדים וקשישים ברכבי היסעים.
מערכת Pointer Watch נועדה לסייע במניעת האסון הבא של שכחת ילדים ברכבי היסעים. בעקבות ריבוי המקרים בהם נשכח ילד או קשיש ברכב היסעים ובמטרה למנוע את התופעה.
המערכת מאפשרת לנהג הרכב לאתר ילדים/קשישים שנרדמו ברכב או אנשים עם מוגבלויות שאינם מסוגלים לרדת מהרכב בכוחות עצמם וכן לאתר חפצים חשודים שנותרו ברכב.

למידע נוסף

Pointer Clock & Lock

מערכת חכמה המאפשרת שליטה ובקרה בכלי הרכב גם מרחוק.
Pointer Clock & Lock מספקת פתרון יעיל ומתקדם לניהול ממוחשב של הרשאות הנעה והפעלת כלי הרכב על פי שעות פעילות מוגדרות. המערכת מאפשרת למורשה לתכנת מרחוק נעילה של כלי הרכב לנסיעה, גם מעובד חברה או קבלן מורשה. הפתרון משולב במערכת ניהול הצי, מאפשר שליטה ובקרה בכלי הרכב ומהווה שכבת מגן נוספת למניעת גניבות והונאות.

למידע נוסף

Pointer BI

Pointer כמובילה טכנולוגית, משלבת בפתרונותיה מערכת BI לבינה עסקית המנגישה למנהל הצי מידע היסטורי, מידע עכשווי ותחזיות בנוגע לפעילות העסקית השוטפת של רכבי הצי, בעזרתן ניתן לאתר דפוסים משמעותיים לניהול יעיל נכון וחכם. כמו כן ליצור דוחות התרעות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות לשיפור מתמשך.

למידע נוסף

Pointer רמה אחרת של טכנולוגיה

פוינטר מעניקה ללקוחותיה פתרונות מתקדמים לניהול נכון ויעיל, בטיחות גבוהה וחיסכון בעלויות גם בעולם הרכב וגם בעולם הIoT , בתחומי המזון והפארמה. המערכות לאיתור ומיגון כלי רכב וחיישני הבקרה לניטור טמפרטורה ולחות, הם מהמתקדמים מסוגם בשוק ומצביעים על הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והקפדה בלתי מתפשרת על איכות המוצר. הצטרפו לפוינטר וגם אתם תוכלו ליהנות משילוב מנצח של טכנולוגיה איכותית, מקצועיות ושירות מצוין.

לקבלת שירות
בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות