פארמה

ניטור ובקרה בשמירה על היעילות והבטיחות בתעשיית הפארמה

PowerSense הדור החדש של חיישני הטמפרטורה ולחות

פארמה

תחום הפארמה דורש פתרון מקיף ומתקדם לשמירה על תנאים נאותים ובקרה בתהליכי הייצור, האחסון והפצה של מוצרי פרמצבטיקה, בסביבת ייצור, בתי חולים, מרכזים רפואיים, בתי מרקחת, מקררים, מקפיאים ומרכזים לוגיסטיים. מדובר בתרופות, חיסונים וחומרים רגישים הנדרשים לתנאי טמפרטורה ולחות נאותים  לצורך שמירה על יעילות ובטיחות.
POINTER IoT  הנה מערכת ולידית המהווה אמצעי מהמעלה הראשונה לניהול מידע ובקרה לתחום הפארמה. המערכת משלבת חיישנים דיגיטליים אלחוטיים בעלי רגישות גבוהה ורכזת הפועלת בטכנולוגיית GPRS בתקשורת סלולארית לניטור והעברת מידע. המידע המנוטר מרוכז ומוצג בתוכנת IOT ולידית המותאמת לדרישות הרגולטוריות והתקנים המחמירים בתחום.
הנתונים מנוטרים, משודרים ומתועדים בזמן אמת בתוכנת IOT ולידית המותאמת לדרישות הרגולציה המחמירות של משרד הבריאות. על מנת לשמור על רצף נתונים החיישנים פועלים גם כאוגרי נתונים ככל שיש בעית תקשורת. התוכנה ידידותית ונוחה לשימוש, מציגה מידע בצורה ברורה ונגישה, מאפשרת קביעת ספים ואסקלציות, הגדרת משתמשים מורשים, חלוקה והצגה של קבוצות חיישנים, הצגה טבלאית וגרפית, יכולת יצוא של הנתונים ועוד.
במקרה שהמערכת מזהה חריגה מהספים שהוגדרו, מיד קופצת ונשלחת התרעה. ההתרעה מוצגת בתוכנה על גבי דאשבורד ובאפליקציה לטלפון החכם. קיימת אפשרות לשליחת התרעה לגורמים מוגדרים לפי אסקלצייה באמצעות "הודעת פוש" לטלפון החכם, הודעת SMS, מייל או שיחת טלפון.

White-Delivery-Van-Warehouse

מערכת ולידית

המידע המנוטר במערכת מרוכז ומוצג בתוכנת IOT ולידית המותאמת לדרישות הרגולטוריות והתקנים המחמירים בתחום הפארמה ובכללם:
FDA 21 CFR Part11, EU Annex 11 , GAMP5 ונוהל 126 של משרד הבריאות.

גמישות והתאמה

פוינטר מציעה קשת רחברה של חיישנים ופתרונות על מנת לתת מענה מקיף וספציפי לדרישות הלקוחות בכל שלבי שרשרת האספקה האחסנה וההובלה בקירור . לפוינטר יכולת לספק מענה גם לפעילויות ייחודיות , זאת באמצעות צוותי הנדסה חומרה ותוכנה מיומנים הפועלים בחברה.

בקרת טמפרטורה ולחות

החיישנים הדיגיטליים של פוינטר בעלי רגישות גבוהה, מנטרים בטווחים של סף תחתון 40 – ועד סף עליון 85 מעלות צלסיוס. החיישנים עוברים בדיקות כיול במעבדות מוסמכות בהצלחה רבה וברמת דיוק גבוהה מאד.
בנוסף, לחברה חיישנים אנלוגיים לטמפרטורות קיצון של קור וחום למקפיאים, תנורים ואינקובטורים.

מזון

תעשייה המזון ענפה והיא מורכבת מיצרנים, יבואנים ומגוון בתי עסק ביניהם מסעדות, בתי מלון, מרכולים, קצביות, חברות קייטרינג, בתי עסק המאחסנים ומובילים מזון. לכולם אינטרס אחד מובהק לשמור על איכות מזון גבוהה בייצור, באספקה וגם באחסנה של המוצרים.
תנאי אחסון לקויים, עלולים להוביל להפסדים כלכליים ומעל לכל לתחלואה , לכן ישנה חשיבות עליונה בשמירה על תנאים סביבתיים מוקפדים, ובכלל זה על רמות לחות וטמפרטורה מוגדרים על מנת לשמור על איכות המוצרים.

למידע נוסף

קנאביס רפואי

תעשיית הקנאביס הרפואי התפתחה רבות בשנים האחרונות והשימוש בצמח לצורך הקלה על מטופלים הסובלים ממחלות מסוימותתופס תאוצה. מוצרי הקנאביס הרפואי אמנם אינם מוגדרים כתרופה, אך אלו מוצרים אורגניים ולכן רגישים לתהליכי התחמצנות או התפרקות. תהליכים אלה עלולים לגרום לירידה באיכות התוצר והשפעתו על המטופלים. על כן נדרשים המגדלים לעמוד בתנאי ייצור ואחסון מחמירים.
שמירה על תנאים נאותים של טמפרטורה ולחות בשלבי הגידול, איחסון, הובלה והפצה  של קנאביס רפואי יבטיחו את יציבות ואיכות המוצר לאורך זמן.

למידע נוסף

רשם טמפרטורה להובלה בקירור

מוצרים רבים מחויבים בהובלה בקירור תחת תנאים נאותים ומבוקרים, תוך שמירה על ספי טמפרטורות מוגדרים בכל שלבי תהליך שרשרת האספקה. התהליך מחייב עמידה בתקנות הרשמיות של משרד הבריאות.
פוינטר מציעה ללקוחותיה רשם טמפרטורה העומד בתקן 1291 הכולל חיישן אלחוטי בעל רגישות גבוהה ורכזת הפועלת בטכנולוגיית GPS ובתקשורת סלולארית לניטור והעברת מידע בזמן אמת.

למידע נוסף

ניהול ציי רכב

מכלול השירותים המתקדמים של פוינטר לצד השירות חסר הפשרות הופכים אותה למובילה בתחום השירותים לניהול מתקדם של ציי רכב.
אנו מציעים למנהלי ציי רכב את הכלים החדשניים והיעילים מסוגם ואת האפשרות להפוך את ניהול הצי ליעיל, מתקדם, בטוח וחסכוני יותר מתמיד.
על בסיס תשתית מערכת המיגון ואיתור ניתן לשלב שירותי ניהול ציי רכב ללא צורך בהתקנה נוספת.

למידע נוסף

Pointer רמה אחרת של טכנולוגיה

פוינטר מעניקה ללקוחותיה פתרונות מתקדמים לניהול נכון ויעיל, בטיחות גבוהה וחיסכון בעלויות גם בעולם הרכב וגם בעולם הIoT , בתחומי המזון והפארמה. המערכות לאיתור ומיגון כלי רכב וחיישני הבקרה לניטור טמפרטורה ולחות, הם מהמתקדמים מסוגם בשוק ומצביעים על הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והקפדה בלתי מתפשרת על איכות המוצר. הצטרפו לפוינטר וגם אתם תוכלו ליהנות משילוב מנצח של טכנולוגיה איכותית, מקצועיות ושירות מצוין.

לקבלת שירות
בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות