ברבעון השלישי של 2020 חמישית מהגניבות היו על ידי משתמש מורשה

פורסם ב:
אילן גולדשטיין בראיון לערוץ 2

הקורונה משפיעה גם על גניבות הרכב:

המערך המבצעי של POINTER

מסכם את הרבעון השלישי של 2020

ברבעון השלישי של 2020 חמישית מהגניבות היו על ידי משתמש מורשה – גידול של 46% ביחס לרבעון קודם

 

מגיפת הקורונה בישראל לא פוסחת גם על תמהיל סוג גניבות הרכב אשר השתנה בצורה דרמטית ומקפל בתוכו אלמנטים כלכליים מיידיים המושפעים מהמצב. אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר מקבוצת PowerFleet מציין כי "המצב הכלכלי הקשה והעליה באחוז המובטלים הביא ככל הנראה אנשים רבים לידי 'מימוש נכסים'.

 

בתקופה זו נראה שיותר ויותר בעלי רכבים פונים לשיתוף פעולה עם גנבי רכב ומביימים את גניבת הרכב שלהם. בכך מקווים להונות את חברת הביטוח ע"י הפעלת הפוליסה מצד אחד ובמקביל נהנים מהתמורה לרכב שקבלו מהגנב מצד שני.

 

ברבעון השלישי של 2020 חמישית (19%) מהגניבות היו על ידי משתמש מורשה- גידול של 46% ביחס לרבעון קודם (13%) ", הוסיף גולדשטיין.

המערך המבצעי של פוינטר מקבוצת PowerFleet, חברת האיתור והשבת כלי רכב גנובים מסכם את הרבעון השלישי של שנת 2020 (תקופת הקורונה) בגנבות רכב ומדווח כי במקביל לתופעת שיתוף הפעולה עם גנבי רכב עולה תופעה חדשה נוספת של מעבר לגניבה באור יום במקום בלילה; בעקבות הסגר נפסקה התנועה בכבישים. שעות הלילה שעד כה היו נוחים לביצוע גניבה הפכו לבעייתיים. אין תנועה ברחובות ובכבישים וכל רכב או אדם נראים

חשודים ויעד לבדיקה משטרתית. לכן עיקר הפעילות עברה לשעות היום. המגמה מראה כי יש גידול של כ- 50%  בגניבות בשעות היום לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

שעות הגניבה הפופולאריות ביותר ברבעון הקודם כמו גם בשאר ימות השנה היו בלילה בין 22:00-05:00   לפנות בוקר. ברבעון הנוכחי חלק גדול מהגניבות עברו לשעות בין הערביים ולפנות ערב לפני ירידת החושך על מנת לא לעורר חשד.

סיכום הרבעון פורסום בכל אמצעי החדשות, אילן גולדשטיין מנכ"ל החברה הוזמן להתראיין :

 

 

 

 

סיכום רבעון 3 ב YNET

 

סיכום רבעון 3 ידיעות אחרונות

 

סיכום רבעון 3 ספורט 5

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות