דיווח מהשטח 8.7.2018

פורסם ב:
mitsubishi l200 080718

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 16:24 אחה"צ,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של שיבוש שידורים ומייד ניתוק יחידת האיתור הפעילה ברכב מסוג Mitsubishi L200. מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בהוד השרון.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב שנראה בתנועה. הרכב הגיע לאיזור תעשייה נווה נאמן שם עצר.

במקביל, במוקד מבצעי פוינטר בוצעו ניסיונות לאתר את הלקוח אך לא התקבל מענה. לבסוף אותר טלפון של מוקד עירוני של עיריית הוד השרון ולאחר בירורים רבים התברר

כי הרכב ברשות מחלקת התברואה והנהג האחרון ברכב הינו שומר שבת.

בינתיים, כוחות האכיפה של פוינטר והמשטרה הוכוונו למיקום הרכב באיזור תעשייה נווה נאמן, בתוך דקות ספורות אותר הרכב בחנייה צדדית. נזק נגרם לפנים הרכב.

נאמן מטעם הלקוח דיווח על מיקום החניה של הרכב ואישר כי במקום יש שברי זכוכית.

נסיון הגניבה סוכל. המשך טיפול הועבר למשטרה.

mitsubishi l200 080718

mitsubishi l200 080718


 

יום רביעי, שעה 01:58 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג BMW X-4.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בחולון.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר.

במקביל צוותי אכיפה פוינטר שהיו בפעילות יזומה שוגרו לעבר מיקום הרכב בחולון.

בוצעו ניסיונות להשיג את הלקוח ללא הצלחה.

בתוך מספר דקות,  הגיע צוות פוינטר למיקום הרכב. הצוות הפתיע את גנבי הרכב שנמלטו מייד מהמקום.  הצוות עדכן כי הרכב פרוץ והחלון הימין שבור. אבל מלבד זאת לא נגרם נזק לרכב.

בהמשך לקוח אותר ועודכן אודות האירוע. נסיון הגניבה סוכל. המשך הטיפול הועבר למשטרה.

BMW X-4 080718

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות