דיווח מהשטח 4.6.2018

פורסם ב:
hino300

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שלישי, שעה 03:12 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי מרכב פרטי מסוג Mitsubishi L200.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בנתניה.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שהיו באותו זמן בפעילות יזומה באזור השרון שוגרו לכיוון מיקום הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכון ובירור פרטים. הלקוח המופתע יצא מיד מהבית לבדוק אם הרכב נמצא וראה אלמוני שנמלט מתוך הרכב.

בינתיים צוות אכיפה של פוינטר הגיע למקום האירוע. ברכב התגלה נזק רב.

גניבת הרכב סוכלה. עדכון עם פרטי האירוע הועבר למשטרה.


 

יום שבת, שעה 23:09 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק יחידות האיתור במשאית מסוג Hino 300.

מיקום המשאית שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בכניסה לישוב שגב שלום.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו למקום.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לבירור פרטים ועדכון פרטים. בשיחה עם הלקוח נמסר כי מדובר במשאית קירור מושכרת. הלקוח יצר קשר עם הנהג שדיווח כי ראה את המשאית לאחרונה בשעה 21:00 .

בינתיים בשטח, מוקד מבצעי פוינטר הכווין את צוות האכיפה וכוחות המשטרה לעבר מיקום המשאית. בתוך כמה דקות התקבל במוקד עדכון כי המשאית נתפסה.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

hino300

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות