דיווח מהשטח 30.7.2018

פורסם ב:
ScaniaP320310718

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום חמישי, שעה 18:27 בערב,

לקוח יצר קשר עם מוקד מבצעי פוינטר ומסר כי המשאית שלו, Scania P320, נגבה .

לדבריו, המשאית חנתה סמוך לביתו בישוב טמרה. מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בנסיעה על כביש 6 לדרום לפני מחלף בקה.

עם קבלת הדיווח, מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר כיוון נסיעת המשאית.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר ערך תחקיר אירוע. משיזור נתוני המערכת עלה כי בשעה 17:23 הוקש קוד סודי תקין וחוקי והמשאית הותנעה ע"י מפתח. מוקד מבצעי יצר קשר שוב עם הלקוח לאמת את הנתונים ולנסות להסביר אותם. מהשיחה עלה כי סט המפתחות הושאר במשאית לצורך הגעת טכנאי לתיקון. כך הותנעה המשאית בלי לעורר חשד.

בינתיים, בעזרת הכוונה של המוקד המבצעי, צוותי אכיפה פוינטר צימצם מרחק לכיוון המשאית בעוד כוח משטרה הקים מחסום בכביש בסמוך למחלף אייל. בתוך כמה דקות המשאית נעצרה ונתפסה. החשוד ברח מהמשאית למטע סמוך שם נתפס ע"י אוכפי פוינטר.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

ScaniaP320310718


 

יום שישי, שעה 22:15 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב. מסוג Mazda CX5.

מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה באזור גבעת שמואל.

עם קבלת החיווי מוקד מצבעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה.

הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר.

צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב שנצפה בנסיעה מזרחה לכיוון כביש 5 .

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם בעל הרכב לעדכון בפרטי האירוע. מהשיחה עלה כי הרכב חנה בחנית רחוב סמוך לבית הלקוח. הלקוח יצא למקום חנית הרכב ודיווח כי אכן הרכב לא במקומו ובמקום נמצאים שברי זכוכיות.

בינתיים בשטח, מחסום משטרתי הוקם בנתיב נסיעת הרכב אך נראה שהרכב הצליח לחמוק מהמחסום ונכנס לתוך כפר קאסם, מוקד מבצעי פוינטר הכווין את כוחות המשטרה וצוותי אכיפה פוינטר עד למיקומו המדוייק של הרכב שאותר ונתפס בחלקו הדרום מערבי של כפר קאסם. המשך טיפול הועבר למשטרה.

Mazdacx5310718

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות