דיווח מהשטח 3.3.2019

פורסם ב:
Citroen Berlingo 030319

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום רביעי, שעה 2:06 לפנות בוקר

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של מעקף קודנית ברכב מסוג Citroen Berlingo.

מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה בישוב צור הדסה.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. דיווח הועבר למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב שהחל בנסיעה מזרחה.

במקביל מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח שאישר כי הרכב  נגנב מחניה פתוחה באזור צור הדסה וכי מפתחות הרכב נשכחו על מעקה בכניסה לבניין.

בינתיים, על המסך במוקד המבצעי, הרכב החל בנסיעה לכיוון צפון ולפני כביש 375 נעצר ע"י ניידות משטרה ומג"ב. הגנבים ברחו מהרכב והשאירו ברכב ציוד פריצה.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Citroen Berlingo 030319

 


 

יום שני, שעה 21:53 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי מרכב מסוג Mazda 6.

מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה באזור נתניה.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. דיווח הועבר למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לבירור ועדכון בפרטי האירוע. בעל הרכב דיווח כי הכתובת בה מופיע הרכב כעת היא אותו מקום בו החנה הרכב. בעל הרכב יצא מביתו לבדוק אם הרכב אכן נמצא במקומו ובתוך זמן קצר חזר ודיווח כי מצא את הגנבים עדיין ברכב מנסים להניע. הם נמלטו מהמקום אבל גניבת הרכב סוכלה.

בינתיים צוות אכיפה של פוינטר וניידת משטרה הגיעו למקום.

נזקים ברכב: משולש אחורי שמאלי שבור, קודנית, מכסה מנוע פתוח.

המשך טיפוך הועבר למשטרה.

 

Mazda 6 030319

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות