דיווח מהשטח 29.10.2018

פורסם ב:
Mitsubishi Pajero 291018

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 00:16 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק מתח מיחידת האיתור הפעילה של רכב מסוג Mitsubishi Pajero. מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה במושב ערוגות.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום האירוע.

בינתיים, על מסכים במוקד המבצעי, החל הרכב להגרר לשטח פתוח מזרחית למושב.

במקביל, נעשה נסיון ליצור קשר עם בעל הרכב והתברר כי הוא נמצא בחו"ל והרכב נשאר בחניון הבית.

בינתיים בשטח, מיקום הרכב נראה ברור וכוחות האכיפה של פוינטר הוכוונו למיקום המדוייק של הרכב. לאחר זמן קצר הרכב אותר ונתפס כשהוא מוסלק בשטח של מטע זיתים..

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Mitsubishi Pajero 291018


 

יום שני, שעה 13:33 בצהריים,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר דיווח כי טרקטורון מסוג John Deere XUV550  נגנב מקיבוץ ניצנים. מוקד מבצעי פוינטר מייד שלח תשאול יזום לקבלת מיקום הכלי. המיקום שנקלט במסכי פוינטר היה ביער קוממיות .

מוקד מבצעי פוינטר הפעיל מייד אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הכלי בתוך היער. בינתיים בוצע תחקיר לאירוע. מהתחקיר עלה כי הגנבים פרצו את גדר הקיבוץ. הכלי הועמס על רכב אחר ונגרר לתוך יער קוממיות.

צוות אכיפה שהיה קרוב למקום האירוע הגיע בתוך מספר דקות למיקום הרכב.

הכלי אותר מוסלק בתוך שיחים ביער צפונית למושב שפיר.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

John_Deere_XUV550

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות