דיווח מהשטח 27.5.18

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 19:57 בערב,

במוקד המבצעי של פוינטר התקבל חיווי של הפעלת גלאים ברכב מסוג Mazda 6.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באיזור ב"ש.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר.

צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב אשר נראה כשהוא בנסיעה על כביש 40. במקביל, התקבל אישור לקוח כי הרכב נגנב מרחוב רמב"ן בב"ש.

הרכב נסע על כביש 40 לכיוון אזור תעשיה עמק שרה ובהמשך ירד לשטח לכיוון מזרח. מוקד מבצעי פוינטר הכווין את הכוחות בשטח לעבר מיקום הרכב ולאחר מספר דקות

הרכב אותר ונתפס. המשך טיפול הועבר למשטרה.

סיכול גניבה


 

יום שישי, שעה 19:27 בערב,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק יחידת האיתור ברכב מסוג Toyota Hilux.

מיקום הרכב שנקלט מהרכב היה בשטח סמוך לפסי הרכבת בבאר שבע.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח אשר באותו זמן סעד עם בני משפחתו במסעדה. הלקוח המופתע יצא מהמסעדה ואישר כי הרכב אכן נגנב מחניון המסעדה בדרך חברון בב"ש.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את כוחות המשטרה וצוותי אכיפה פוינטר לעבר מיקום הרכב ולאחר מספר דקות הרכב אותר ונתפס. הגנבים נמלטו מהמקום.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

סיכול גניבת רכב

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות