דיווח מהשטח 26.3.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום רביעי, שעה 04:05 לפנות בוקר,

התקבל במערכת פוינטר חיווי בינה מלאכותית על הנעה בשעה חריגה של רכב מסוג Mitsubishi Atrage.

מסרון אוטומטי נשלח לנייד של הלקוחה. בזכות ההודעה התעוררה הלקוחה, קמה לבדוק שהרכב נמצא במקומו וגילתה כי ביתה נפרץ בעודה ישנה. הלקוחה יצרה קשר עם מוקד מבצעי פוינטר ומסרה כי פרצו לביתה בכפר סבא ורכבה נגנב.

עם קבלת ההודעה מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב שנראה בנסיעה ברחוב בן יהודה בכפר סבא ומשם פנה לכביש 40 צפונה.

בצומת קבר בנימין הרכב פנה מזרחה לכביש 55 בצומת דלק השלום הרכב פנה דרומה

על כביש 444 ובהמשך נכנס לכפר ג'לג'וליה.

מוקד מבצעי הכווין את כוחות האכיפה והמשטרה בעקבות הרכב עד למיקומו ברחוב הראשי בג'לג'וליה שם נתפס. נעצר חשוד שנהג ברכב הגנוב. המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום שלישי, שעה 02:27 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של החלפת מחשב הרכב ברכב מסוג Hiyundai I25.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה במודיעין.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

בינתיים, במוקד המבצעי, בוצעו מספר ניסיונות לאתר לקוח אך לא התקבל מענה.

הרכב נראה בנסיעה לכיוון כביש 443 מערבה ונכנס לחורשה צפונית לכביש ונעצר.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את הכוחות בשטח לעבר מיקום הרכב על דרך עפר בתוך החורשה. לאחר מספר דקות הרכב אותר ונתפס ע"י צוותי פוינטר וכוחות משטרה.

הרכב ואתר ונתפס. המשך טיפול הועבר למשטרה.

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות