דיווח מהשטח 26.2.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת כלי צמ"ה

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

 

יום ראשון, שעה 18:13 בערב,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי על גרירה והחלפת מחשב רכב ברכב מסוג Toyota Corolla.  מיקום הרכב שהתקבל במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בחלקו הצפוני של פארק

תעשיות עומר.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל שוגרו צוותי אכיפה פוינטר לעבר הרכב הנגרר.

באותו זמן, נוצר קשר עם הלקוח שאישר כי הרכב נגנב מא.ת. עומר. מהשיחה עלה כי הרכב חנה בחניית עפר מול משרדי אלקטרה ונראה לאחרונה בשעה 14:30 .

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את כוחות האכיפה ותוך זמן קצר הרכב אותר ונתפס בשטח

בין עומר ללקיה ע"י צוותי אכיפה פוינטר. משטרה הוכוונה למקום האירוע בסיוע מוקד מבצעי וצוות אכיפה. המשך טיפול הועבר למשטרה.

 


 

יום שני, שעה  18:40 בערב,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק יחידות האיתור בכלי עבודה מסוג Jcb 3cx

מיקום הכלי שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה במודיעין בחווה חקלאית.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו למקום האירוע.

באותו זמן, יצר המוקד קשר עם הלקוח לעדכן בפרטי המצב והתעדכן כי הרכב סיים את עבודתו באותו היום כשעתיים קודם והושאר בשטח הבניה במודיעין.

בתוך מספר דקות, הגיעו צוותי אכיפה פוינטר למקום פירוק מערכת האיתור והחלו לסרוק את השטח בנסיון לאתר את המחפרון. בתוך זמן קצר איתר הצוות את עקבות הכלי שהובילו החוצה מאזור הבניה בו פעל והובילו לאזור בניה סמוך. לאחר מספר דקות המחפרון אותר ונתפס חונה בתוך אתר הבניה הסמוך.

הלקוח והמשטרה הגיע למקום. המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות