דיווח מהשטח 25/6/2018

פורסם ב:
Hyundai I25 250618

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שני, שעה 04:23 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג Mitsubishi Pajeroמיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד פוינטר היה באזור מודיעין.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולצוותי אכיפה פוינטר שיצאו מייד לכיוון מיקום הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח. הלקוח, שהתעורר בבהלה מהטלפון באמצע הלילה ומהחדשות, גילה גם שביתו פרוץ וצרור המפתחות לא נמצא במקומו.

הלקוח מיהר לצאת מהבית לכיוון הרכב שחנה ברחוב. הוא גילה שהגנבים עדיין בתוך הרכב, ולמרות שיש בידם מפתח, הם התעכבו בניטרול הקודנית ולא הצליחו להניע את הרכב. לפתע ראו את הלקוח מולם ונמלטו מהמקום במהרה.

צוות אכיפה של פוינטר שהגיע למקום התעדכן בפרטים ויצא לסריקות בעקבות הגנבים.

גניבת הרכב סוכלה, משטרה עודכנה בפרטי האירוע.

Mitsubishi Pajero


 

יום ראשון, שעה 02:52 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של החלפת מחשב הרכב ברכב מסוג Hyundai I25.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור שוהם.

עם קבלת הדיווח מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה.

הודעה הועברה לתחנות המשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב. במקביל, מוקד מבצעי פוינטר עשה נסיונות ליצירת קשר עם הלקוח לעדכון פרטים.

בינתיים, הרכב החל בנסיעה בתוך הישוב, הוא עבר כמה רחובות ועצר. צוות האכיפה של פוינטר הגיע למקום, מוקד מבצעי פוינמטר הכווין את הכוחות לעבר מיקום הרכב שבתוך דקות ספורות אותר ונתפס ע"י צוותי פוינטר ומשטרה.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Hyundai I25 250618

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות