דיווח מהשטח 24.12.17

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

 

יום רביעי, שעה 03:12 לפנות בוקר,

במוקד מבצעי פוינטר התקבל חיווי גרירה מרכב מסוג Kia Forte.  מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בירוחם.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח ועם המחזיק ברכב לעדכון מצב ולבירור פרטים. מהשיחה עלה כי הרכב חנה סמוך לביתו של הנהג, נצפה לאחרונה בשעות הערב כשהחנתה אותו ואכן נגנב.

בינתיים, על המסך במוקד המבצעי נצפה הרכב כשהוא נגרר לכיוון דרום לשטח פתוח. כוחות האכיפה של פוינטר הוכוונו לעבר מיקום הרכב יחד עם כוחות הביטחון.

לאחר מספר דקות הרכב אותר ונתפס ע"י צוותי אכיפה פוינטר. במקום נתפס רכב גנוב נוסף מסוג יונדאי ללא מערכת איתור פוינטר. המשך טיפול הועבר למשטרה.

ברכב היתה מותקנת מערכת איתור מסוג Pointer Max הכוללת חיישן גרירה.


 

יום חמישי, שעה  18:55 בערב,

במוקד מבצעי פוינטר התקבל חיווי של ניתוק יחידת האיתור הפעילה ברכב מסוג Hyundai i25. מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בשטח פתוח  סמוך למושב נבטים שבנגב.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכן בפרטי המצב ולאסוף פרטים. מהשיחה עלה כי הרכב נגנב מחניון חוצות להב בבאר שבע והלקוח ראה את הרכב לאחרונה בשעה 16:30 .

בתוך מספר דקות הגיע צוותי אכיפה פוינטר למקום הרכב ודיווח כי הגנבים הצליחו להימלט אך הרכב נתפס.

מאוחר יותר, בבדיקה במצלמות החניון עולה כי הרכב נגרר באמצעות חבל ע"י רכב נוסף של הגנבים. המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

 

 

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות