דיווח מהשטח 22.1.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

 

יום רביעי, שעה 07:53 בבוקר,

במוקד מבצעי פוינטר התקבל דיווח על רכב מסוג Isuzu D-Max אשר נגנב באזור עראבה.

לרכב נשלח תשאול יזום לקבלת מיקום אשר הופיע בשטח שבין סחנין לעראבה.

מוקד מבצעי פוינטר הפעיל מייד אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים התפר. צוות אכיפה פוינטר שוגר מייד למיקום הרכב.

משיחה עם הלקוח עלה כי עצר את הרכב באמצע הדרך ויצא מהרכב בכדי לקנות משהו בחנות סמוכה. הרכב נשאר בצד הדרך כשהוא מונע. כשהלקוח יצא מהחנות גילה כי הרכב נגנב מונע ויצר מייד קשר עם פוינטר.

מוקד מבצעי פוינטר פתח קו ישיר עם השוטרים בניידת שהוכוונו למיקום הרכב כפי שנצפה במסכי המוקד. כעבור זמן קצר, הגיעו צוותי המשטרה וצוותי האכיפה של פוינטר למיקום הרכב. הרכב אותר ונתפס בשטח שבין סחנין לעראבה. מפתחות הרכב אותרו בתוכו. המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום חמישי, שעה  04:11 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת  גלאים ברכב מסוג Mazda 6.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה ברחוב המשחררים בב"ש.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכן אותו בפרטי המצב. הלקוח המופתע דיווח כי החנה את הרכב בערב הקודם סמוך לביתו כמו תמיד. תוך כדי שיחה, יצא מהבית לכיוון מיקום הרכב ומסר כי הוא רואה אלמוני בורח מהמקום. הלקוח דיווח כי מכסה המנוע של הרכב פתוח וכי החלון המשולש הקטן בצד הרכב מנופץ.

בתוך מספר דקות צוות אכיפה של פוינטר הגיע למקום, ביצע סריקה והעביר דיווח ועדכון למשטרה. נסיון הגניבה סוכל. המשך טיפול הועבר למשטרה.

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות