דיווח מהשטח 20/8/2018

פורסם ב:
Hyundai_Tucson_200818

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שלישי, שעה 19:26 בערב,

לקוח יצר קשר עם מוקד מבצעי פוינטר ודיווח כי רכבו, מסוג Infiniti Q30 נגנב מאזור הספורטק בתל אביב. מייד נשלח לרכב תשאול יזום לקבלת מיקום שנקלט במסכי פוינטר בנסיעה בשכונת רמות בירושלים.

עם קבלת הדיווח מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה נמסרה למשטרה ולכוחות הביטחון ולמחסומים בקו עוטף ירושלים. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב שהיה בנסיעה.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר ביצע תשאול עם הלקוח כדי להבין איך נגנב הרכב. מדברי הלקוח עולה כי היה בהליכה בספורטק בתל אביב כששם לב שמפתחות הרכב לא עליו. הוא אינו בטוח אם נפלו מכיסו או הושארו בטעות ברכב, בכל מקרה מיהר חזרה לכיוון הרכב וגילה כי היה מי שניצל את הטעות – הרכב כבר לא היה במקומו. מייד התקשר למוקד המבצעי של פוינטר לעדכן.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את הכוחות בשטח, משטרה, מג"ב וצוותי אכיפה פוינטר

לעבר מיקום וכיוון תנועת הרכב. הרכב אותר והכוחות פתחו במרדף אחר הרכב במהלכן נכנס הרכב לשכונת עיסוויאה סמוך לירושלים שם גנב הרכב עצר בצד הדרך וברח.

המשך טיפול הועבר למשטרה ולמג"ב.

Infiniti_Q30_200818

 


 

יום חמישי, שעה 03:33 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי מרכב מסוג Hyundai Tucson.  מיקום הרכב שהתקבל במסכי פוינטר היה במושב שלווה שבדרום השפלה.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה נמסרה למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר דרום. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב שהיה בנסיעה דרומה. במקביל מוקד מבצעי פוינטר ניסה ליצור קשר עם הלקוח ללא מענה. לאחר כמה נסיונות הצליחו במוקד להעיר את הלקוח ולעדכן אותו בפרטי המקרה. אז, גילה גם הלקוח כי ביתו נפרץ ובין שאר הדברים גם מפתחות הבית חסרים.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את הכוחות בשטח לעבר מיקום וכיוון נסיעת הרכב. בתוך זמן קצר, סמוך לכביש 60, צפונית לאבו עמרה נתפס הרכב.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Hyundai Tucson200818

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות