דיווח מהשטח 20.2.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 15:03 בצהריים,

במוקד מבצעי פוינטר התקבל חיווי של נסיעה ללא הקשת קוד ברכב עבודה  מסוג Mitsubishi Hunter. מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בנתניה.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב. במקביל, בוצעו מאמצים לאתר את הלקוח ללא הצלחה.

בינתיים, על מסכי המוקד המבצעי, הרכב החל בנסיעה ברחובות נתניה. צוות האכיפה של פוינטר צמצם מרחק והתקרב ורכב הגנוב. ניידת משטרה חברה לצוות וסמוך לכביש 55 הרכב נעצר. חשוד נתפס בתוך הרכב. ברכב נמצא מפתח מקורי.

הלקוח אותר בהמשך ועדכן כי הוא נמצא בחו"ל ורכבו חנה סמוך לביתו. לאחר בדיקה התברר כי ביתו נפרץ ומפתחות הרכב נגנבו.

המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום ראשון, שעה  06:24 בבוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר דיווח על רכב מסוג Skoda Octavia אשר נגנב מאזור הישוב שימשית. לרכב נשלח תשאול יזום לקבלת מיקום שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר סמוך לכפר קלנסואה.

עם קבלת החיווי מוקד מצבעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב.

בתשאול לקוח עולה כי ביתו נפרץ במהלך הלילה ומפתחות הרכב חסרים.

מייד בוצע שיחזור מערכת בה עלה כי הרכב חנה סמוך לבית בערב הקודם וכי בשעה 04:00 לפנות בוקר הרכב הונע בצורה חוקית והחל בנסיעה אל מחוץ הישוב.

בינתיים, על המסך במוקד נצפה הרכב כשהוא נכנס לכפר קלנסואה. צוותי האכיפה של פוינטר וצוות משטרתי קיבלו דיווחים שוטפים על מיקום הרכב.  בתוך מספר דקות הגיעו הצוותים למיקום הרכב איתרו ועצרו אותו.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות