דיווח מהשטח 2.7.2018

פורסם ב:
סיכול גניבה BMW

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום רביעי, שעה 07:10 בבוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר דיווח מהלקוח על רכב מסוג BMW X-5 נגנב מאזור סביון. לרכב נשלח תשאול יזום והרכב החל להילקט עם מיקום בשטחי הרש"פ אירתח בטול –

כרם. עם קבלת הדיווח מהלקוח מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה עם פרטי האירוע נמסרה למשטרה ולכוחות הביטחון.

משיחה עם הלקוח עלה כי במהלך הלילה ביתו נפרץ ומפתחות הרכב נגנבו יחד עם ציוד אישי נוסף. הרכב נראה לאחרונה ערב לפני בסביבות השעה 23:00-00:00. צוות האכיפה של פוינטר הגיע סמוך לכניסה לטול כרם והמתין לאישור כניסה. בשעה 10:30 התקבל אישור מהצבא להיכנס. צוותי אכיפה פוינטר בשיתוף כוח צבאי נכנסו לכפר אירתח דרומית לטול כרם ואיתרו את הרכב. הרכב הוצא משטחי הרש"פ והועבר לטיפול משמורת מסובים. לקוח עודכן.

יש לציין כי בתאריך 05.11.17 הופעל אירוע גניבה על אותו הרכב שבסופו נתפס הרכב – אותו הרכב – בטייבה.

המשך טיפול הועבר למשטרת מסובים.

סיכול גניבה BMW


יום שני, שעה 22:28 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים ברכב מסוג Mazda CX-5.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד פוינטר היה בתל מונד.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחוסמים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב.

במקביל מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם בעל הרכב לעדכן בפרטי האירוע. בעל הרכב יצא מביתו לעבר מיקום הרכב וכעבור כמה דקות דיווח כי כנראה הבריח את הגנבים. הרכב נמצא פרוץ. צוות אכיפה של פוינטר חבר אליו ועדכן כי הרכב נמצא במקומו, חלון משולש אחורי שמאלי שבור – שיטת פעולה של התחברות לשקע אופציות OBD  והכנת מפתח מותאם. נזק התגלה בתוך הרכב.

דיווח הועבר למשטרה. נסיון גניבת הרכב סוכלה.

סיכול גניבה Mazda CX-5

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות