דיווח מהשטח 18.3.2019

פורסם ב:
Toyota LandCruiser

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם. 

במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שישי, שעה 18:57 בערב

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים ברכב מסוג Toyota LandCruiser.

מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה בב"ש.

עם קבלת החיווי הופעל אירוע גניבה. דיווח הועבר למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב. שנראה נע בגרירה על כביש 40 לכיוון דרום.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם בעל הרכב לעדכון ותשאול. הלקוחה עדכנה כי הרכב חנה סמוך לביתה והוא אכן לא נמצא במקומו.

מוקד מבצעי פוינטר הכווין את כוחות המשטרה וצוות האכיפה בשטח בעקבות תנועת הרכב ובתוך מספר דקות הרכב אותר כשהוא נגרר באמצעות רצועה ע"י רכב שטח כחול.

וברגע שהגנבים זיהו כי נחשפו, הם שיחררו את הרצועה, השאירו את הרכב באמצע הכביש ונמלטו ברכב השטח שהיה ברשותם.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

תודה לאריק על הפרגון!

Toyota LandCruiser

post arik

 

 


 

יום ראשון, שעה 05:21 בבוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים וחיווי בינה מלאכותית על הנעה בשעה חריגה ממשאית מסוג Isuzu Trucks Sumo.  מיקום הרכב שנקלט במסכי פוינטר היה באזור חולון.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. דיווח הועבר למשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום המשאית.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם בעל המשאית לעדכון מצב ותשאול. בשיחה עם הלקוח עלה כי המשאית הוחנתה סמוך לביתו של בעל המשאית. הלקוח יצא מביתו לכיוון המשאית ודיווח כי המשאית נמצאת במקומה והגנב נראה כשהוא נמלט מתא הנהג.

לאחר מספר דקות משטרה וצוותי אכיפה פוינטר הגיעו למיקום המשאית.

חלון קבינה אחורי נמצא שבור ונזק נגרם בתא נהג. אך נסיון הגניבה סוכל.

המשך טיפול הועבר למשטרה.

Isuzu Trucks Sumo

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות