דיווח מהשטח 16.4.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב 2018

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום רביעי, שעה 22:55 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של גרירת רכב מסוג Toyota Corolla.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה ביבנה.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכן בפרטי המצב. מהשיחה עלה כי הרכב נראה לאחרונה בשעות אחה"צ והוחנה לצד המדרכה סמוך לבית הלקוח.

בינתיים, הרכב נראה במסכי פוינטר בגרירה ברחוב ז'בוטינסקי ביבנה.

לאחר מספר דקות צוות האכיפה של פוינטר וניידת משטרה הגיעו לרכב ועצרו את הרכב הגורר ואת הנהג. נסיון הגניבה סוכל, הרכב אותר ונתפס עם נזק רב בתא נהג.

המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום חמישי, שעה 23:36 בלילה,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק יחידת האיתור ברכב מסוג Mazda 6.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור תל אביב.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב האחרון.

מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוח לעדכון בפרטי המקרה. בשיחה עם לקוח עלה כי הרכב נראה לאחרונה בשעות הערב כשהוא חונה בחנית רחוב. הלקוח יצא אל מיקום הרכב האחרון ואישר כי הרכב לא נמצא במקומו ובמקום יש סימני זכוכית שבורה.

סיירים של פוינטר בליווי כוחות משטרה ביצעו סריקות ברחובות. לאחר זמן קצר הרכב אותר חונה בחניון פתוח מול מלון מנדרין. צוותי אכיפה פוינטר וכוח משטרה ביצעו מארב על הרכב עד לשעות הבוקר אך הגנבים לא חזרו למקום.

נסיון הגניבה סוכל. המשך טיפול ברכב הועבר למשטרה.

 

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות