דיווח מהשטח 15/8/2018

פורסם ב:
mazda6_150818

שבוע רווי בפעילות עבר במערך המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום שבת, שעה 03:31 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הפעלת גלאים מרכב מסוג Mazda 6.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור ב"ש.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב . במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר  עם הלקוח לעדכן פרטי המצב. הלקוח יצא מביתו למקום חניית הרכב וגילה שהרכב אכן לא במקומו אך הצליח לזהות אותו בהמשך הרחוב.

בתוך מספר דקות, צוות אוכפים של פוינטר הגיע למקום האירוע. הצוות זיהה מייד חלון משולש אחורי שמאלי שבור, שיטת פעולה של התחברות לשקע  אופציות OBD  והכנת מפתח מותאם. דיווח הועבר למשטרה. הגנבים לא נראו בשטח. המשך טיפול הועבר למשטרה.

mazda6_150818


 

יום שני, שעה 04:23 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של ניתוק מתח מצבר מרכב Hyundai  i10

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה באזור ראשל"צ.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר מיקום הרכב בהתאם למיקום הנוכחי שהופיע במסכי המוקד.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר יצר קשר עם הלקוחה לעדכון בפרטי המקרה. הלקוחה המופתעת מיהרה לצאת מהבית וניגשה למקום בו החנתה את הרכב. הרכב היה במקומו אך היה ברור שהרכב פרוץ: חלון צד אחורי היה שבור ומכסה המנוע פתוח. כצפוי, מצבר הרכב נגנב. בתוך מספר דקות הגיע למקום צוות אכיפה של פוינטר שערך סריקות באזור ותיעד את פרטי האירוע. המשך טיפול הועבר למשטרה.

hyundaii10_150818

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות