דיווח מהשטח 11.2.2018

פורסם ב:
סיכול גניבת רכב

שבוע רווי בפעילות עבר במוקד המבצעי של פוינטר. צוותי האכיפה של פוינטר הגיבו בזמן, נערכו בהתאם והצליחו לעצור ולמנוע מספר רב של גניבות, לחשוף מקומות מסתור ולעצור גנבים במנוסתם.  במבזק שלפניכם שני אירועים נבחרים:

יום חמישי, שעה 2:50 לפנות בוקר,

התקבל במוקד מבצעי פוינטר חיווי של הזזת משדר הפוינטר בתוך רכב מסוג Skoda Rapid.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בראשל"צ.

עם קבלת החיווי מהרכב מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. צוותי אכיפה פוינטר שוגרו למקום חניית הרכב.

במקביל, מוקד מבצעי פוינטר ביצע נסיונות ליצור קשר עם הלקוח לעדכון בפרטי המצב.

צוות אכיפה של פוינטר שהיה בפעילות שיגרתית סמוך למקום הגיב במהירות ולאחר מספר דקות הגיעו לרכב יחד עם צוות משטרתי . הגנבים הבחינו ברכב המשטרה שהתקדם לכיוונם והצליחו להימלט מהמקום.

נסיון הגניבה סוכל. נזק נגרם לתא הנהג. המשך טיפול הועבר למשטרה.


 

יום שישי, שעה  03:44 בבוקר,

במוקד מבצעי פוינטר התקבל חיווי של החלפת מחשב ברכב מסוג Volkswagen Jetta.

מיקום הרכב שנקלט במסכי מוקד מבצעי פוינטר היה בראשל"צ.

עם קבלת החיווי מוקד מבצעי פוינטר הפעיל אירוע גניבה. הודעה הועברה לתחנות המשטרה באזור, לכוחות הביטחון ולמחסומים בקו התפר. במקביל צוותי אכיפה פוינטר שוגרו לעבר הרכב.

על המסך במוקד המבצעי של פוינטר נצפה הרכב כשהוא בנסיעה על כביש 5 לכיוון כפר קאסם. מוקד מבצעי פוינטר דיווח באופן שוטף לצוותי האכיפה על כיוון נסיעתו של הרכב. צוותי האכיפה של פוינטר צמצמו במהרה את הפער והתקרבו לעבר הרכב הגנוב שבינתיים נכנס לתוך כפר קאסם. בתוך מספר דקות עצר צוות האכיפה את הרכב.

נסיון הגניבה סוכל. המשך טיפול הועבר למשטרה.

בואו נתקדם יחד

תפריט נגישות